Strona główna » Kariera w Majster Budowlane ABC

Kariera w Majster Budowlane ABC

W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM FIRMY POSZUKUJEMY PRACOWNIKÓW NA NIŻEJ WYMIENIONE STANOWISKA.

Kierownik marketu/hurtowni budowlanej

Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie

Główne zadania:

  • Zarządzanie sprzedażą w podległej placówce;
  • Odpowiedzialność za planowanie, realizację i monitoring wyznaczonych celów biznesowych;
  • Zarządzanie i nadzór nad podległymi pracownikami;
  • Aktywne zarządzanie zespołem sprzedażowym w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji, skuteczności  powierzonych zadań;
  • Wsparcie dla pracowników w realizacji powierzonych zadań;
  • Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych oraz podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami;

Wymagania formalne:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym lub na stanowisku handlowym w branży budowlanej;
  • Znajomość rynku budowlanego,
  • Ważne prawo jazdy kat. B;

Oczekiwania interpersonalne:

  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność i szybkość podejmowania decyzji;
  • Samodzielność i umiejętność negocjacji;
  • Efektywność w zarządzaniu czasem.

Oferujemy:

  • Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami;
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Czytelny system premiowania zależny od wyników sprzedażowych,

Informacje:
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ W NASZEJ FIRMIE WYŚLIJ SWOJE CV NA ADRES: recepcja@majster.net.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 


Dyrektor Handlowy

Miejsce pracy: Włocławek

Opis Stanowiska:

  • Odpowiedzialność za koncepcję oraz budowę strategii sprzedaży,
  • Inicjowanie oraz planowanie działań mających na celu aktywizację sprzedaży,
  • Realizacja przyjętej strategii sprzedaży,
  • Identyfikacja nowych kanałów sprzedaży,
  • Badanie i monitoring działań na rynku handlu materiałami budowlanymi,
  • Budowanie oraz utrzymywanie prawidłowych i efektywnych relacji z obecnymi partnerami biznesowymi,
  • Budowanie i zarządzanie wchodzącymi w skład struktur sprzedażowych,

Pożądane wymagania wobec kandydata:

  • Minimum 3- letnie doświadczenie  na zbliżonym stanowisku,
  • Znajomość branży budowlanej i rynku DIY,
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i interpersonalne,
  • zdolności przywódcze i analityczne,
  • samodzielność, odpowiedzialność, odporność na stres,
  • kompetencje menedżerskie tj. umiejętność zarządzania zespołem, motywowania podwładnych.

Dodatkowe wymagania:

  • Czynne prawo jazdy kategorii B;
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych.

Firma oferuje

  • Umowę o pracę lub kontrakt managerski w zależności od preferencji kandydata,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne i system premii kwartalnych i bonusów rocznych uzależnionych od realizacji wyników sprzedaży,
  • Narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy,
  • Podnoszenie  kwalifikacji – system nowoczesnych szkoleń,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Informacje:
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ W NASZEJ FIRMIE WYŚLIJ SWOJE CV NA ADRES: recepcja@majster.net.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 


Specjalista ds. marketingu

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie wykonania krótko- i długoterminowych planów marketingowych firmy.
  • Standaryzacja ekspozycji produktów i materiałów reklamowych.
  • Kontakt z przedstawicielami handlowymi i klientami w celu realizacji powyższego zadania.
  • Dbanie o jednolity wizerunek firmy zgodny z wytycznymi i strategią marketingowo-promocyjną.
  • Współpraca z zarządem firmy i raportowanie zrealizowanych zadań.

Wymagania:

  • Wiedza i doświadczenie w obszarze marketingu, promocji oraz standaryzacji sprzedaży.
  • Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej.
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i konsekwentna realizacja wyznaczonego celu.
  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Mile widziane doświadczenie w branżach FMCG lub narzędziowych i elektronarzędziowych.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu.
  • Umowę o pracę.
  • Narzędzia niezbędne do realizacji zadań.
  • Rozwój osobisty, możliwość awansu
  • Pracę w zgranym, nowoczesnym zespole

Informacje:
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ W NASZEJ FIRMIE WYŚLIJ SWOJE CV NA ADRES: recepcja@majster.net.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 


Referent ds. zakupów

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie zamówień i zapytań ofertowych,
  • Potwierdzanie terminów realizacji i nadzorowanie procesu zakupów do momentu dostawy,
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów związanych z funkcjonowaniem działu,
  • Prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie komputerowym – opracowywanie dokumentów PZ, WZ, MM, RW, itp.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowanie kierunki techniczne, m.in. Inżynieria Sanitarna/Budownictwo),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale zakupów/zaopatrzenia,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie dobrym,
  • Umiejętność wykonywania prac administracyjno-biurowych,
  • Aktywność, zaangażowanie, bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • Niezbędne narzędzia pracy,

Informacje:
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ W NASZEJ FIRMIE WYŚLIJ SWOJE CV NA ADRES: recepcja@majster.net.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 


Specjalista ds. sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • utrzymanie bieżących kontaktów z kontrahentami
  • pozyskiwanie zamówień
  • przyjmowanie zamówień od kontrahentów
  • współpraca z przedstawicielami handlowymi
  • wystawianie faktur sprzedaży

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość MS Office
  • duże zaangażowanie
  • dobra organizacja czasu pracy
  • poczucie odpowiedzialności
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
  • niezbędne narzędzia pracy
  • przyjazna atmosfera pracy
  • szkolenia

Informacje:
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ W NASZEJ FIRMIE WYŚLIJ SWOJE CV NA ADRES: recepcja@majster.net.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 


Przedstawiciel handlowy ds. Rozwoju Sieci

Zakres obowiązków:

  • realizację miesięcznych planów sprzedażowych oraz dystrybucyjnych,
  • implementację przygotowanych aktywności oraz wszelkich materiałów marketingowych,
  • stały monitoring podległego terenu w celu pozyskiwania Klientów o największym potencjale,
  • bieżąca analizę rynku oraz działań konkurencji,
  • budowanie dobrego wizerunku firmy.

Oczekiwania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w branży FMCG poparte wynikami – warunek konieczny,
  • doskonała znajomość Klientów rynku lokalnego,
  • wysoka umiejętność organizacji pracy własnej,
  • umiejętności negocjacyjne oraz handlowe,
  • zaangażowanie i chęć rozwoju,
  • komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do pracy w terenie,
  • podstawowa znajomość obsługi programu Excel.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • zatrudnienie w stabilnej firmie o ugruntowanej, wysokiej pozycji na rynku,
  • wynagrodzenie podstawowe plus wynagrodzenie zmienne uzależnione od osiąganych wyników,
  • samochód i telefon służbowy.

Informacje:
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ W NASZEJ FIRMIE WYŚLIJ SWOJE CV NA ADRES: recepcja@majster.net.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

 


ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

Bądź na bieżąco.


logo-majster-budowlane-abc

SIEDZIBA

87-800 Włocławek
ul. Barska 7/9

RECEPCJA

tel.: 54 412 66 00
e-mail: recepcja@majster.net.pl

© 2017 Majster Budowlane ABC Sp. z o. o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

 

Dane rejestrowe: Majster Budowlane ABC Sp. z o.o.: 87-800 Włocławek, ul. Barska 7/9
Spółka zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000371327, NIP: 888-309-31-73, REGON: 340839877; Kapitał zakładowy wpłacony: 1 100 000 PLN

InternetProjects.pl - profesjonalne strony internetowe

Menu

W celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych oraz reklamowych, serwis majsterbudowlaneabc.pl korzysta z plików cookies. Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close