SKLEPY MAJSTER BUDOWLANE ABC
DLA KOGO
Właścicielem sklepu MAJSTER BUDOWLANE ABC może być wyłącznie Partner Grupy Majster, który od minimum dwóch lat prowadzi działalność związaną z handlem materiałami budowlanymi. Właściciel musi jednocześnie znać zasady handlu w branży jak i posiadać doskonałą wiedzę na temat lokalnego rynku.
POTRZEBA RYNKU
W wielu miejscach Polski brakuje nowoczesnych, dobrze zorganizowanych i zaopatrzonych profesjonalnych składów budowlanych. Grupa Majster wychodzi naprzeciw tym potrzebom. MAJSTER BUDOWLANE ABC swoim brandem i organizacją doskonale wpisuje się w obecne trendy handlu.
MODEL KLIENTA
W wielu miejscach Polski istnieją sklepy / punkty budowlane oferujące asortyment znacznie mniejszy niż oferują to markety bądź profesjonalne składy budowlane. Punkty te nie są jeszcze zrzeszone w żadnej grupie zakupowej. Rynek jednak w bardzo szybkim tempie wymusza na tych punktach decyzję o chęci dołączenia do zorganizowanej sieci. MAJSTER BUDOWLANE ABC jest jedynym rozwiązaniem dla tego typu punktów. Proces jednoczenia się w jedną silną markę wymusza rynek wielu branż i tak jest również z branżą handlu materiałami budowlanymi.
WARUNKI OTWARCIA
Aby otworzyć profesjonalny skład budowlany MAJSTER BUDOWLANE ABC należy spełniać następujące warunki:
- Dysponowanie powierzchnią handlową od 100 m2.
- Punkt zlokalizowany w atrakcyjnej lokalizacji
- Parking dla Klientów
Jeśli nie spełniasz powyższych warunków a są zbliżone skontaktuj się z działem Rebrandingu w celu omówienia adaptacji punktu.
WSPARCIE
Otwierając sklep MAJSTER BUDOWLANE ABC mogą Państwo liczyć na pełne wsparcie z zakresu działań marketingu czyli:
Rebrandingu
Działania polegające na dostosowaniu obiektu na zewnątrz do określonych standardów.
Remodelingu
Działania polegające na dostosowaniu powierzchni sprzedażowej w markecie.
Merchandisingu
Działania polegające na wprowadzenie w przestrzeni sprzedażowej systemu oznakowania i wystroju, która wpływa na zachowania klientów w celu podniesienia sprzedaży.
Promocji
Jednym z najistotniejszych działań marketingowych jest promocja marketu i dostępnych w nim produktów. Zakres działań promocyjnych to:
Reklamy telewizyjne
Wydawanie gazetek promocyjnych
Kampanie bilboardowe
Imprezy eventowe
Otwarcia
Istotnym wsparciem są również organizowane szkolenia pracowników i pracodawców w zakresie prowadzenia sklepu MAJSTER BUDOWLANE ABC.
KORZYŚCI
- Otwarcie marketu MAJSTER BUDOWLANE ABC to korzyści wizerunkowe jak i handlowe.
- Wizerunek silnej i solidnej marki
- Wizerunek sieci zorganizowanej
- Wzrost marży
- Wzrost sprzedaży
- Wzrost atrakcyjności oferty
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY WSPÓŁPRACĄ I CHCESZ SIĘ ROZWIJAĆ WRAZ Z GRUPĄ MAJSTER PROSIMY O KONTAKT
e-mail: ekspansja@majsterabc.pl