Korzystając z serwisu majsterbudowlaneabc.pl, zgadzasz się na urzycie plików cookies. W celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych, serwis majsterbudowlaneabc.pl korzysta z plików cookies. Więcej

SKLEPY MAJSTER BUDOWLANE ABC


DLA KOGO

Właścicielem sklepu MAJSTER BUDOWLANE ABC może być wyłącznie Partner Grupy Majster, który od minimum dwóch lat prowadzi działalność związaną z handlem materiałami budowlanymi. Właściciel musi jednocześnie znać zasady handlu w branży jak i posiadać doskonałą wiedzę na temat lokalnego rynku.

POTRZEBA RYNKU

W wielu miejscach Polski brakuje nowoczesnych, dobrze zorganizowanych i zaopatrzonych profesjonalnych składów budowlanych. Grupa Majster wychodzi naprzeciw tym potrzebom. MAJSTER BUDOWLANE ABC swoim brandem i organizacją doskonale wpisuje się w obecne trendy handlu.

MODEL KLIENTA

W wielu miejscach Polski istnieją sklepy / punkty budowlane oferujące asortyment znacznie mniejszy niż oferują to markety bądź profesjonalne składy budowlane. Punkty te nie są jeszcze zrzeszone w żadnej grupie zakupowej. Rynek jednak w bardzo szybkim tempie wymusza na tych punktach decyzję o chęci dołączenia do zorganizowanej sieci. MAJSTER BUDOWLANE ABC jest jedynym rozwiązaniem dla tego typu punktów. Proces jednoczenia się w jedną silną markę wymusza rynek wielu branż i tak jest również z branżą handlu materiałami budowlanymi.

WARUNKI OTWARCIA

Aby otworzyć profesjonalny skład budowlany MAJSTER BUDOWLANE ABC należy spełniać następujące warunki:

  • Dysponowanie powierzchnią handlową od 100 m2.
  • Punkt zlokalizowany w atrakcyjnej lokalizacji
  • Parking dla Klientów

Jeśli nie spełniasz powyższych warunków a są zbliżone skontaktuj się z działem Rebrandingu w celu omówienia adaptacji punktu.

WSPARCIE

Otwierając sklep MAJSTER BUDOWLANE ABC mogą Państwo liczyć na pełne wsparcie z zakresu działań marketingu czyli:

Rebrandingu

Działania polegające na dostosowaniu obiektu na zewnątrz do określonych standardów.

Remodelingu

Działania polegające na dostosowaniu powierzchni sprzedażowej w markecie.

Merchandisingu

Działania polegające na wprowadzenie w przestrzeni sprzedażowej systemu oznakowania i wystroju, która wpływa na zachowania klientów w celu podniesienia sprzedaży.

Promocji

Jednym z najistotniejszych działań marketingowych jest promocja marketu i dostępnych w nim produktów. Zakres działań promocyjnych to:

Reklamy telewizyjne

Wydawanie gazetek promocyjnych

Kampanie bilboardowe

Imprezy eventowe

Otwarcia

Istotnym wsparciem są również organizowane szkolenia pracowników i pracodawców w zakresie prowadzenia sklepu MAJSTER BUDOWLANE ABC.

KORZYŚCI

  • Otwarcie marketu MAJSTER BUDOWLANE ABC to korzyści wizerunkowe jak i handlowe.
  • Wizerunek silnej i solidnej marki
  • Wizerunek sieci zorganizowanej
  • Wzrost marży
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost atrakcyjności oferty

JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY WSPÓŁPRACĄ I CHCESZ SIĘ ROZWIJAĆ WRAZ Z GRUPĄ MAJSTER PROSIMY O KONTAKT Z DYREKTOREM DO SPRAW ROZWOJU SIECI.

Dariusz Gurtatowski
Dyrektor ds. Rozwoju Sieci
tel. 739 212 161
e-mail: d.gurtatowski@majster.net.pl
Więcej informacji na stronie JAK DOŁĄCZYĆ