Majster Budowlane ABC Sp. z o. o.

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią marketów, sklepów i składów budowlanych w Polsce pod markami Pszczółka, Majster Profi i Majster Budowlane ABC. Dynamiczny rozwój to efekt wieloletniego doświadczenia w oparciu o tradycję oraz wdrażania nowoczesnych zasad handlu.

Kierownik Marketu w Sieci Pszczółka

Miejsce pracy: Olkusz

Twoje zadania

  • Współpraca z opiekunem sieci
  • Definiowanie i realizacja celów ekonomicznych (sprzedaż, marża, zapas)
  • Analizowanie wskaźników sprzedaży
  • Kierowanie zespołem sprzedawców, magazynierów i kasjerek: motywowanie, organizowanie pracy, wyznaczanie celów, nadzór na realizacją zadań, przestrzeganie standardów pracy
  • Dbanie o wygląd sklepu i atrakcyjność handlową
  • Właściwe dobieranie produktów promocyjnych
  • Zapewnienie sprawnej organizacji akcji handlowych
  • Monitorowanie konkurencji i wdrażanie działań
  • Wdrażanie i utrzymywanie na wysokim poziomie standardów obsługi klienta
  • Raportowanie do właścicieli marketu

Wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku menadżerskim w dziale sprzedaży z obszaru handlu detalicznego, branża DIY mile widziana
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Umiejętność współpracy i komunikacji
  • Umiejętność analizowania danych pod kątem określania standardów pracy i wskaźników biznesowych
  • Wysoka kultura pracy
  • Nastawienie na cel
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat.B
  • Wykształcenie wyższe

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w części uzależnione od wyników sprzedaży

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres konsolting@onet.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Zapraszamy do współpracy!

Jeśli jesteś osobą komunikatywną i dobrze czujesz się w pracy z ludźmi, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Terenowy Opiekun Klienta

Miejsce pracy: Włocławek

Region: kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie

Twoje zadania

  • bieżąca współpraca z Partnerami w rynku tradycyjnym Majster Budowlane ABC
  • działania operacyjne
  • budowanie relacji i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • analiza działań rynkowych i raportowanie

Wymagania

  • doświadczenie w sprzedaży na stanowisku Przedstawiciela Handlowego (mile widziane w branży DIY)
  • wykształcenie minimum średnie
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • wdrożenie do pracy, wsparcie na każdym etapie pracy
  • samochód, laptop, telefon
  • szkolenia wewnętrzne
  • szkolenia z udziałem Dostawców
  • możliwość systematycznego rozwoju zawodowego i awansów
  • prywatną opiekę medyczną

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres praca@majsterabc.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną i dobrze czujesz się w pracy z ludźmi, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Kupiec

Miejsce pracy: Włocławek

Twoje zadania

  • Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług oferowanych w sieci.
  • Negocjowanie umów i warunków handlowych z dostawcami.
  • Badanie i analiza rynku DIY pod kątem budowania oferty oraz portfolio dostawców.
  • Planowanie aktywności promocyjnych dla sieci, nadzór i kontrola realizacji oraz wyniku.
  • Nadzór nad jakością, terminowością dostaw i obsługa procesu reklamacji.
  • Analiza ryzyka w procesach związanych z zakupami.
  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii podległych kategorii produktowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w dziale zakupu lub dziale sprzedaży (najchętniej w DIY).
  • Gotowość pracy w centrali we Włocławku.
  • Zdolności negocjacyjne.
  • Wykształcenie min. średnie
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office.
  • Umiejętność doskonałej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i budowania wewnętrznych i zewnętrznych pozytywnych relacji biznesowych.
  • Orientacja zarówno na klienta jak i na wyniki.
  • Samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja.
  • Lojalność i identyfikowanie się z firmą.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kategorii B (mile widziane).

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres praca@majsterabc.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną i dobrze czujesz się w pracy z ludźmi, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Młodszy Kupiec

Miejsce pracy: Włocławek

Twoje zadania

  • Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług oferowanych w sieci.
  • Współnegocjowanie umów i warunków handlowych z dostawcami.
  • Badanie i analiza rynku DIY pod kątem budowania oferty oraz portfolio dostawców.
  • Planowanie aktywności promocyjnych dla sieci, nadzór i kontrola realizacji oraz wyniku.
  • Nadzór nad jakością, terminowością dostaw i obsługa procesu reklamacji.
  • Analiza ryzyka w procesach związanych z zakupami.
  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii podległych kategorii produktowych.

Wymagania

  • Doświadczenie w dziale zakupu lub dziale sprzedaży (najchętniej w DIY).
  • Gotowość pracy w centrali we Włocławku.
  • Zdolności negocjacyjne.
  • Wykształcenie min. średnie
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office.
  • Umiejętność doskonałej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i budowania wewnętrznych i zewnętrznych pozytywnych relacji biznesowych.
  • Orientacja zarówno na klienta jak i na wyniki.
  • Samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja.
  • Lojalność i identyfikowanie się z firmą.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kategorii B (mile widziane).

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres praca@majsterabc.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty.

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. Controlingu

Miejsce pracy: Włocławek

Region: kujawsko-pomorskie

Twoje zadania

  • monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń (w tym wyszukiwanie przyczyn wspomnianych oraz rekomendowanie skutecznych rozwiązań),
  • przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z systemem raportowania zarządczego,
  • raportowanie na potrzeby Grupy Kapitałowej,
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca - kontrola kosztów oraz bonusów z analizą odchyleń i tworzeniem rezerw,
  • wdrażanie nowych procedur operacyjnych i udział w poprawianiu procesów
  • rozwój narzędzi raportowych i modeli finansowych, wspierających procesy podejmowania decyzji
  • współpraca z kluczowymi osobami w obszarach handlu, operacji i finansów

Oczekujemy

  • wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym lub pokrewnym
  • bardzo dobrej znajomość Excel-a (funkcje, tabele przestawne, operacje na dużych bazach danych) oraz programów prezentacyjnych
  • min 2 letniego doświadczenia w dziale controllingu i/lub analiz finansowych
  • silnego zorientowania biznesowego, rozumienia i przewidywania potrzeb sprzedaży, operacji, managementu
  • umiejętności jasnego i zwięzłego formułowania myśli w mowie i piśmie
  • umiejętności wnioskowania, analizy przyczynowo- skutkowej,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • znajomości systemów klasy ERP, mile widziane doświadczenie we wdrażaniu nowego systemu operacyjnego w organizacji. Znajomość systemu Comarch Altum i/lub XL będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenia w branży handlowej lub sieci handlowej. Znajomość branży DIY mile widziane
  • komunikatywności, samodzielności i otwartości na zmiany
  • bardzo dobrej znajomości rachunkowości zarządczej i finansów przedsiębiorstwa
  • otwartości na ewentualną relokację

Oferujemy

  • Pracę w szybko rosnącej organizacji posiadającej atuty w postaci: rozpoznawalnych marek, dużej elastyczności i otwartości w działaniu, wsparcia w kreatywnym, doświadczonym i dynamicznym Zespole, mającej ambicję uzyskania pozycji lidera w branży i tworzenia nowych formatów handlowych,
  • Możliwość współtworzenia sukcesów firmy o unikalnej kulturze organizacyjnej,
  • Możliwość systematycznego rozwoju zawodowego i awansów w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • Udział w ambitnych przedsięwzięciach finansowo - księgowych,
  • Atrakcyjny system motywacyjny – umowa o pracę (lub inna preferowana forma zatrudnienia) z wynagrodzeniem zasadniczym i premią za wyniki,

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres praca@majsterabc.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty.

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Kupiec

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii podległych kategorii produktowych.
  • Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług oferowanych w sieci.
  • Negocjowanie umów i warunków handlowych z dostawcami.
  • Badanie i analiza rynku DIY pod kątem budowania oferty oraz portfolio dostawców.
  • Planowanie aktywności promocyjnych dla sieci, nadzór i kontrola realizacji oraz wyniku.
  • Nadzór nad jakością, terminowością dostaw i obsługa procesu reklamacji.
  • Analiza ryzyka w procesach związanych z zakupami.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku kupca (najchętniej w DIY).
  • Gotowość pracy w centrali we Włocławku.
  • Doświadczenie w handlu i zdolności negocjacyjne.
  • Wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne lub techniczne.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office.
  • Umiejętność doskonałej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i budowania wewnętrznych i zewnętrznych pozytywnych relacji biznesowych.
  • Orientacja zarówno na klienta jak i na wyniki.
  • Samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja.
  • Lojalność i identyfikowanie się z firmą.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres praca@majsterabc.pl