Majster Budowlane ABC Sp. z o. o.

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią marketów, sklepów i składów budowlanych w Polsce pod markami Pszczółka, Majster Profi i Majster Budowlane ABC. Dynamiczny rozwój to efekt wieloletniego doświadczenia w oparciu o tradycję oraz wdrażania nowoczesnych zasad handlu.

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. Controlingu

Miejsce pracy: Włocławek

Region: kujawsko-pomorskie

Twoje zadania

  • monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń (w tym wyszukiwanie przyczyn wspomnianych oraz rekomendowanie skutecznych rozwiązań),
  • przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z systemem raportowania zarządczego,
  • raportowanie na potrzeby Grupy Kapitałowej,
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca - kontrola kosztów oraz bonusów z analizą odchyleń i tworzeniem rezerw,
  • wdrażanie nowych procedur operacyjnych i udział w poprawianiu procesów
  • rozwój narzędzi raportowych i modeli finansowych, wspierających procesy podejmowania decyzji
  • współpraca z kluczowymi osobami w obszarach handlu, operacji i finansów

Oczekujemy

  • wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym lub pokrewnym
  • bardzo dobrej znajomość Excel-a (funkcje, tabele przestawne, operacje na dużych bazach danych) oraz programów prezentacyjnych
  • min 2 letniego doświadczenia w dziale controllingu i/lub analiz finansowych
  • silnego zorientowania biznesowego, rozumienia i przewidywania potrzeb sprzedaży, operacji, managementu
  • umiejętności jasnego i zwięzłego formułowania myśli w mowie i piśmie
  • umiejętności wnioskowania, analizy przyczynowo- skutkowej,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • znajomości systemów klasy ERP, mile widziane doświadczenie we wdrażaniu nowego systemu operacyjnego w organizacji. Znajomość systemu Comarch Altum i/lub XL będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenia w branży handlowej lub sieci handlowej. Znajomość branży DIY mile widziane
  • komunikatywności, samodzielności i otwartości na zmiany
  • bardzo dobrej znajomości rachunkowości zarządczej i finansów przedsiębiorstwa
  • otwartości na ewentualną relokację

Oferujemy

  • Pracę w szybko rosnącej organizacji posiadającej atuty w postaci: rozpoznawalnych marek, dużej elastyczności i otwartości w działaniu, wsparcia w kreatywnym, doświadczonym i dynamicznym Zespole, mającej ambicję uzyskania pozycji lidera w branży i tworzenia nowych formatów handlowych,
  • Możliwość współtworzenia sukcesów firmy o unikalnej kulturze organizacyjnej,
  • Możliwość systematycznego rozwoju zawodowego i awansów w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • Udział w ambitnych przedsięwzięciach finansowo - księgowych,
  • Atrakcyjny system motywacyjny – umowa o pracę (lub inna preferowana forma zatrudnienia) z wynagrodzeniem zasadniczym i premią za wyniki,

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres praca@majsterabc.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty.

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Administrator Systemu Comarch ERP Altum

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • administracja i utrzymanie systemów Comarch ERP Altum
  • wsparcie techniczne związane z oprogramowaniem Comarch
  • udział we wdrożeniach i projektach w zakresie Systemu Comarch ERP Altum i integracji z zewnętrznymi systemami oraz aplikacjami
  • tworzenie i modyfikowanie raportów przy użyciu Crystal Reports oraz kostki OLAP
  • wdrażanie i szkolenie pracowników - użytkowników systemu Comarch

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość oprogramowania Comarch ERP Altum
  • znajomość części Kadrowo-płacowej Comarch Optima
  • znajomość SQL oraz Crystal Reports w stopniu co najmniej dobrym
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • nastawienie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • samodzielność i kreatywność w realizacji obowiązków

    Mile widziane

  • znajomość systemu Comarch B2B oraz BI Point,
  • znajomość języków programowania Java/C#.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szansę współtworzenia nowatorskiego na skalę kraju projektu biznesowego
  • Możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres praca@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Kupiec

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii podległych kategorii produktowych.
  • Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług oferowanych w sieci.
  • Negocjowanie umów i warunków handlowych z dostawcami.
  • Badanie i analiza rynku DIY pod kątem budowania oferty oraz portfolio dostawców.
  • Planowanie aktywności promocyjnych dla sieci, nadzór i kontrola realizacji oraz wyniku.
  • Nadzór nad jakością, terminowością dostaw i obsługa procesu reklamacji.
  • Analiza ryzyka w procesach związanych z zakupami.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku kupca (najchętniej w DIY).
  • Gotowość pracy w centrali we Włocławku.
  • Doświadczenie w handlu i zdolności negocjacyjne.
  • Wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne lub techniczne.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office.
  • Umiejętność doskonałej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i budowania wewnętrznych i zewnętrznych pozytywnych relacji biznesowych.
  • Orientacja zarówno na klienta jak i na wyniki.
  • Samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja.
  • Lojalność i identyfikowanie się z firmą.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres praca@majsterabc.pl