Majster Budowlane ABC Sp. z o. o.

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią marketów, sklepów i składów budowlanych w Polsce pod markami Pszczółka, Majster Profi i Majster Budowlane ABC. Dynamiczny rozwój to efekt wieloletniego doświadczenia w oparciu o tradycję oraz wdrażania nowoczesnych zasad handlu.

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. Controlingu

Miejsce pracy: Włocławek

Region: kujawsko-pomorskie

Twoje zadania

  • monitorowanie wykonania budżetu i analizę odchyleń (w tym wyszukiwanie przyczyn wspomnianych oraz rekomendowanie skutecznych rozwiązań),
  • przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z systemem raportowania zarządczego,
  • raportowanie na potrzeby Grupy Kapitałowej,
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca - kontrola kosztów oraz bonusów z analizą odchyleń i tworzeniem rezerw,
  • wdrażanie nowych procedur operacyjnych i udział w poprawianiu procesów
  • rozwój narzędzi raportowych i modeli finansowych, wspierających procesy podejmowania decyzji
  • współpraca z kluczowymi osobami w obszarach handlu, operacji i finansów

Oczekujemy

  • wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym lub pokrewnym
  • bardzo dobrej znajomość Excel-a (funkcje, tabele przestawne, operacje na dużych bazach danych) oraz programów prezentacyjnych
  • min 2 letniego doświadczenia w dziale controllingu i/lub analiz finansowych
  • silnego zorientowania biznesowego, rozumienia i przewidywania potrzeb sprzedaży, operacji, managementu
  • umiejętności jasnego i zwięzłego formułowania myśli w mowie i piśmie
  • umiejętności wnioskowania, analizy przyczynowo- skutkowej,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • znajomości systemów klasy ERP, mile widziane doświadczenie we wdrażaniu nowego systemu operacyjnego w organizacji. Znajomość systemu Comarch Altum i/lub XL będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenia w branży handlowej lub sieci handlowej. Znajomość branży DIY mile widziane
  • komunikatywności, samodzielności i otwartości na zmiany
  • bardzo dobrej znajomości rachunkowości zarządczej i finansów przedsiębiorstwa
  • otwartości na ewentualną relokację

Oferujemy

  • Pracę w szybko rosnącej organizacji posiadającej atuty w postaci: rozpoznawalnych marek, dużej elastyczności i otwartości w działaniu, wsparcia w kreatywnym, doświadczonym i dynamicznym Zespole, mającej ambicję uzyskania pozycji lidera w branży i tworzenia nowych formatów handlowych,
  • Możliwość współtworzenia sukcesów firmy o unikalnej kulturze organizacyjnej,
  • Możliwość systematycznego rozwoju zawodowego i awansów w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • Udział w ambitnych przedsięwzięciach finansowo - księgowych,
  • Atrakcyjny system motywacyjny – umowa o pracę (lub inna preferowana forma zatrudnienia) z wynagrodzeniem zasadniczym i premią za wyniki,

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres praca@majsterabc.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty.

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Główna/y Księgowa/y

Miejsce pracy: Włocławek

Region: kujawsko-pomorskie

Twoje zadania

  • Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych spółki, analiza i kontrola prawidłowości zapisów księgowych, odpowiedzialność za proces zamknięcia ksiąg,
  • Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz okresowych raportów i analiz finansowych,
  • Samodzielne prowadzenie księgowości spółek z Grupy Kapitałowej i współpraca z Zespołem Finansowo-Księgowym oraz Kadr i Płac w ramach doskonalenia procesów obiegu dokumentów, przepływu informacji i procedur księgowo-finansowych, etc.
  • Raportowanie do instytucji zewnętrznych (US, US,NBP, etc.) zgodnie z wymogami przepisów prawa,
  • Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej przechowywanie i archiwizację,
  • Kontrola prawidłowości transakcji handlowych i finansowych w organizacji,
  • Współpraca i poprawna komunikacja z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy,
  • Aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów natury podatkowej i księgowej,
  • Współtworzenie zasad polityki rachunkowości w firmie,
  • Czynny udział w rozwoju Działu Księgowości oraz rozwoju systemu finansowo-księgowego i raportowego firmy,
  • Czynny udział w automatyzacji procesów i procedur księgowych oraz modyfikacji ZPK na potrzeby organizacji,
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny oraz współzarządzanie wewnętrznym Zespołem Księgowym i zastępstwo Głównej Księgowej,
  • Inicjowanie i aktywne uczestnictwo we wdrażaniu zmian w organizacji zarówno optymalizacyjnych, jak i dostosowań wynikających ze zmiany przepisów podatkowych lub prawnych,
  • Współpraca z Dyrektorem Finansowym, Działem Controllingu, doradcami podatkowymi, biegłym rewidentem w obszarze rozwiązań podatkowych i księgowych oraz w zakresie prowadzonych audytów i kontroli

Oczekujemy

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego ekonomicznego,
  • Uprawnień do samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku, min 3 lata,
  • Bardzo dobrej znajomość zasad księgowości i aktualnego prawa podatkowego,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności delegowania zadań,
  • Umiejętności analitycznych, dokładności i rzetelności,
  • Samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i rzetelności w wykonywaniu swoich obowiązków,
  • Znajomości systemu z rodziny Comarch (Altum, XL, Optima) lub innego systemy typu ERP, (doświadczenie we wdrażaniu systemów typu ERP będzie dodatkowym atutem),
  • Biegłej znajomości MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • Dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i asertywności,
  • Znajomości języka angielskiego lub niemieckiego (dodatkowy atut),
  • Praktycznej znajomości zagadnień związanych ze standardami MSR i MSSF oraz konsolidacji sprawozdań,
  • Otwartości na ewentualną relokację

Oferujemy

  • Pracę w szybko rosnącej organizacji posiadającej atuty w postaci: rozpoznawalnych marek, dużej elastyczności i otwartości w działaniu, wsparcia w kreatywnym, doświadczonym i dynamicznym Zespole, mającej ambicję uzyskania pozycji lidera w branży i tworzenia nowych formatów handlowych,
  • Możliwość współtworzenia sukcesów firmy o unikalnej kulturze organizacyjnej,
  • Możliwość systematycznego rozwoju zawodowego i awansów w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • Udział w ambitnych przedsięwzięciach finansowo - księgowych,
  • Atrakcyjny system motywacyjny – umowa o pracę (lub inna preferowana forma zatrudnienia) z wynagrodzeniem zasadniczym i premią za wyniki,

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres praca@majsterabc.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty.

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Z-ca Głównej/ego Księgowej/ego

Miejsce pracy: Włocławek

Region: kujawsko-pomorskie

Twoje zadania

  • Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych spółki, analiza i kontrola prawidłowości zapisów księgowych, odpowiedzialność za proces zamknięcia ksiąg,
  • Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz okresowych raportów i analiz finansowych,
  • Samodzielne prowadzenie księgowości spółki z Grupy Kapitałowej i współpraca z Zespołem Finansowo-Księgowym oraz Kadr i Płac w ramach doskonalenia procesów obiegu dokumentów, przepływu informacji i procedur księgowo-finansowych, etc.
  • Raportowanie do instytucji zewnętrznych (US, US,NBP, etc.) zgodnie z wymogami przepisów prawa,
  • Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej przechowywanie i archiwizację,
  • Kontrola prawidłowości transakcji handlowych i finansowych w organizacji,
  • Współpraca i poprawna komunikacja z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy,
  • Aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów natury podatkowej i księgowej,
  • Współtworzenie zasad polityki rachunkowości w firmie,
  • Czynny udział w rozwoju Działu Księgowości oraz rozwoju systemu finansowo-księgowego i raportowego firmy,
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny oraz współzarządzanie wewnętrznym Zespołem Księgowym i zastępstwo Głównej Księgowej,
  • Inicjowanie i aktywne uczestnictwo we wdrażaniu zmian w organizacji zarówno optymalizacyjnych, jak i dostosowań wynikających ze zmiany przepisów podatkowych lub prawnych,

Oczekujemy

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego ekonomicznego,
  • Uprawnień do samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku, min 3 lata,
  • Bardzo dobrej znajomość zasad księgowości i aktualnego prawa podatkowego,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności delegowania zadań,
  • Umiejętności analitycznych, dokładności i rzetelności,
  • Samodzielności w działaniu, odpowiedzialności i rzetelności w wykonywaniu swoich obowiązków,
  • Znajomości systemu z rodziny Comarch (Altum, XL, Optima) lub innego systemy typu ERP, (doświadczenie we wdrażaniu systemów typu ERP będzie dodatkowym atutem),
  • Biegłej znajomości MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • Dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i asertywności,
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z konsolidacją sprawozdań w Grupie,
  • Otwartość na ewentualna relokację

Oferujemy

  • Pracę w szybko rosnącej organizacji posiadającej atuty w postaci: rozpoznawalnych marek, dużej elastyczności i otwartości w działaniu, wsparcia w kreatywnym, doświadczonym i dynamicznym Zespole, mającej ambicję uzyskania pozycji lidera w branży i tworzenia nowych formatów handlowych,
  • Możliwość współtworzenia sukcesów firmy o unikalnej kulturze organizacyjnej,
  • Możliwość systematycznego rozwoju zawodowego i awansów w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • Udział w ambitnych przedsięwzięciach finansowo - księgowych,
  • Atrakcyjny system motywacyjny – umowa o pracę (lub inna preferowana forma zatrudnienia) z wynagrodzeniem zasadniczym i premią za wyniki,

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny z aktualnym zdjęciem na adres praca@majsterabc.pl

W aplikacji proszę dopisać klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”

Informujemy, że odpowiadamy wyłącznie na wybrane oferty.

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Administrator Systemu Comarch ERP Altum

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • administracja i utrzymanie systemów Comarch ERP Altum
  • wsparcie techniczne związane z oprogramowaniem Comarch
  • udział we wdrożeniach i projektach w zakresie Systemu Comarch ERP Altum i integracji z zewnętrznymi systemami oraz aplikacjami
  • tworzenie i modyfikowanie raportów przy użyciu Crystal Reports oraz kostki OLAP
  • wdrażanie i szkolenie pracowników - użytkowników systemu Comarch

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość oprogramowania Comarch ERP Altum
  • znajomość części Kadrowo-płacowej Comarch Optima
  • znajomość SQL oraz Crystal Reports w stopniu co najmniej dobrym
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • nastawienie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • samodzielność i kreatywność w realizacji obowiązków

    Mile widziane

  • znajomość systemu Comarch B2B oraz BI Point,
  • znajomość języków programowania Java/C#.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szansę współtworzenia nowatorskiego na skalę kraju projektu biznesowego
  • Możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres praca@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Kupiec – dział budowlany

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii podległych kategorii produktowych.
  • Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług oferowanych w sieci.
  • Negocjowanie umów i warunków handlowych z dostawcami.
  • Badanie i analiza rynku DIY pod kątem budowania oferty oraz portfolio dostawców.
  • Planowanie aktywności promocyjnych dla sieci, nadzór i kontrola realizacji oraz wyniku.
  • Nadzór nad jakością, terminowością dostaw i obsługa procesu reklamacji.
  • Analiza ryzyka w procesach związanych z zakupami.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku kupca (najchętniej w DIY).
  • Doświadczenie w handlu i zdolności negocjacyjne.
  • Wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne lub techniczne.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office.
  • Umiejętność doskonałej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i budowania wewnętrznych i zewnętrznych pozytywnych relacji biznesowych.
  • Orientacja zarówno na klienta jak i na wyniki.
  • Samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja.
  • Lojalność i identyfikowanie się z firmą.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres praca@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Zastępca Głównego Księgowego

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych spółki, analiza i kontrola prawidłowości zapisów księgowych, odpowiedzialność za proces zamknięcia ksiąg,
  • Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz okresowych raportów i analiz finansowych,
  • Samodzielne prowadzenie jednej ze spółek z Grupy Kapitałowej i współpraca z Zespołem Finansowo-Księgowym oraz Kadr i Płac w ramach doskonalenia procesów obiegu dokumentów, przepływu informacji i procedur księgowo-finansowych, etc.
  • Raportowanie do instytucji zewnętrznych (US, US,NBP, etc.) zgodnie z wymogami przepisów prawa,
  • Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej przechowywanie i archiwizację,
  • Kontrola prawidłowości transakcji handlowych i finansowych w organizacji,
  • Współpraca i poprawna komunikacja z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy,
  • Aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów natury podatkowej i księgowej,
  • Współtworzenie zasad polityki rachunkowości w firmie,
  • Czynny udział w rozwoju Działu Księgowości oraz rozwoju systemu finansowo-księgowego i raportowego firmy,
  • Czynny udział w automatyzacji procesów i procedur księgowych oraz modyfikacji ZPK na potrzeby organizacji,
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny oraz współzarządzanie wewnętrznym Zespołem Księgowym i zastępstwo Głównej Księgowej,
  • Inicjowanie i aktywne uczestnictwo we wdrażaniu zmian w organizacji zarówno optymalizacyjnych, jak i dostosowań wynikających ze zmiany przepisów podatkowych lub prawnych,
  • Współpraca z Dyrektorem Finansowym, Działem Controllingu, doradcami podatkowymi, biegłym rewidentem w obszarze rozwiązań podatkowych i księgowych oraz w zakresie prowadzonych audytów i kontroli

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe ekonomiczne,
  • Uprawnienia do samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, min 3 lata,
  • Bardzo dobra znajomość zasad księgowości i aktualnego prawa podatkowego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność delegowania zadań,
  • Umiejętności analityczne, dokładność i rzetelność,
  • Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków,
  • Znajomość systemu z rodziny Comarch (Altum, XL, Optima) lub innego systemy typu ERP (doświadczenie we wdrażaniu systemów typu ERP będzie dodatkowym atutem),
  • Biegła znajomość MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel,
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i asertywność,
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (w mowie i piśmie) będzie dodatkowym atutem,
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych ze standardami MSR i MSSF będą dodatkowymi atutami.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • Udział w ambitnych przedsięwzięciach finansowo - księgowych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szansę współtworzenia nowatorskiego na skalę kraju projektu biznesowego
  • Możliwość współtworzenia sukcesów firmy o unikalnej kulturze organizacyjnej,
  • Możliwość systematycznego rozwoju zawodowego i awansów w strukturach Grupy Kapitałowej

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres praca@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Kupiec

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii podległych kategorii produktowych.
  • Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług oferowanych w sieci.
  • Negocjowanie umów i warunków handlowych z dostawcami.
  • Badanie i analiza rynku DIY pod kątem budowania oferty oraz portfolio dostawców.
  • Planowanie aktywności promocyjnych dla sieci, nadzór i kontrola realizacji oraz wyniku.
  • Nadzór nad jakością, terminowością dostaw i obsługa procesu reklamacji.
  • Analiza ryzyka w procesach związanych z zakupami.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku kupca (najchętniej w DIY).
  • Gotowość pracy w centrali we Włocławku.
  • Doświadczenie w handlu i zdolności negocjacyjne.
  • Wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne lub techniczne.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office.
  • Umiejętność doskonałej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i budowania wewnętrznych i zewnętrznych pozytywnych relacji biznesowych.
  • Orientacja zarówno na klienta jak i na wyniki.
  • Samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja.
  • Lojalność i identyfikowanie się z firmą.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Prawo jazdy kategorii B.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres praca@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Doradca Klienta

Miejsce pracy: Osięciny

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
  • Utrzymanie standardów prezentacji towaru;
  • Konsekwentna realizacja celów sprzedażowych;
  • Dbałość o mienie firmy;
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji z klientami;
  • Budowanie relacji biznesowych z klientami marketu
  • Współpraca z zespołem celem osiągania najwyższych wyników;

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe poparte sukcesami (w branży DIY – będzie dodatkowym atutem);
  • Umiejętności planowania i organizacji pracy;
  • Zdolności interpersonalne połączone z umiejętnością budowania relacji z klientami;
  • Umiejętności zarządzania relacjami z klientem;
  • Zorientowanie na wynik;
  • umiejętność obsługi narzędzi informatycznych;
  • Pozytywne nastawienie i entuzjazm.

To oferujemy

  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego;
  • Możliwość rozwoju w ramach Grupy Majster;
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników.

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres praca@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Kierownik

Miejsce pracy: Brześć Kujawski

Twój zakres obowiązków

  • Budżetowanie sprzedaży i kosztów działalności oraz odpowiedzialność za ich realizację;
  • Efektywne zarządzanie zespołem pracowników;
  • Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
  • Utrzymanie standardów prezentacji towaru;
  • Konsekwentna realizacja celów biznesowych;
  • Stałe zwiększanie efektywności biznesowej;
  • Rozwój kompetencji zawodowych podległych pracowników;
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach marketu oraz z innymi jednostkami Grupy Majster;
  • Współpraca z kierownikami poszczególnych działów w celu współrealizacji strategii spółki

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe poparte sukcesami i referencjami (doświadczenie na stanowisku menedżerskim w branży DIY – będzie dodatkowym atutem);
  • Umiejętności planowania i organizacji pracy swojej i zespołu;
  • Zdolności przywódcze połączone z umiejętnością budowania zespołów;
  • Umiejętności zarządzania relacjami z klientem (wewnętrznym, zewnętrznym);
  • Zorientowanie na wynik;
  • Zdolności analityczne;
  • Pozytywne nastawienie i entuzjazm

To oferujemy

  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego;
  • Możliwość rozwoju w ramach Grupy Majster;

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Kierownik

Miejsce pracy: Kowal

Twój zakres obowiązków

  • Budżetowanie sprzedaży i kosztów działalności oraz odpowiedzialność za ich realizację;
  • Efektywne zarządzanie zespołem pracowników;
  • Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
  • Utrzymanie standardów prezentacji towaru;
  • Konsekwentna realizacja celów biznesowych;
  • Stałe zwiększanie efektywności biznesowej;
  • Rozwój kompetencji zawodowych podległych pracowników;
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji w ramach marketu oraz z innymi jednostkami Grupy Majster;
  • Współpraca z kierownikami poszczególnych działów w celu współrealizacji strategii spółki

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe poparte sukcesami i referencjami (doświadczenie na stanowisku menedżerskim w branży DIY – będzie dodatkowym atutem);
  • Umiejętności planowania i organizacji pracy swojej i zespołu;
  • Zdolności przywódcze połączone z umiejętnością budowania zespołów;
  • Umiejętności zarządzania relacjami z klientem (wewnętrznym, zewnętrznym);
  • Zorientowanie na wynik;
  • Zdolności analityczne;
  • Pozytywne nastawienie i entuzjazm

To oferujemy

  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego;
  • Możliwość rozwoju w ramach Grupy Majster;

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Doradca klienta

Miejsce pracy: Brześć Kujawski

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
  • Utrzymanie standardów prezentacji towaru;
  • Konsekwentna realizacja celów sprzedażowych;
  • Dbałość o mienie firmy;
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji z klientami;
  • Budowanie relacji biznesowych z klientami marketu
  • Współpraca z zespołem celem osiągania najwyższych wyników;

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe poparte sukcesami (w branży DIY – będzie dodatkowym atutem);
  • Umiejętności planowania i organizacji pracy;
  • Zdolności interpersonalne połączone z umiejętnością budowania relacji z klientami;
  • Umiejętności zarządzania relacjami z klientem;
  • Zorientowanie na wynik;
  • umiejętność obsługi narzędzi informatycznych;
  • Pozytywne nastawienie i entuzjazm.

To oferujemy

  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego;
  • Możliwość rozwoju w ramach Grupy Majster;
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników.

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Doradca klienta

Miejsce pracy: Kowal

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta;
  • Utrzymanie standardów prezentacji towaru;
  • Konsekwentna realizacja celów sprzedażowych;
  • Dbałość o mienie firmy;
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji z klientami;
  • Budowanie relacji biznesowych z klientami marketu
  • Współpraca z zespołem celem osiągania najwyższych wyników;

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe poparte sukcesami (w branży DIY – będzie dodatkowym atutem);
  • Umiejętności planowania i organizacji pracy;
  • Zdolności interpersonalne połączone z umiejętnością budowania relacji z klientami;
  • Umiejętności zarządzania relacjami z klientem;
  • Zorientowanie na wynik;
  • umiejętność obsługi narzędzi informatycznych;
  • Pozytywne nastawienie i entuzjazm.

To oferujemy

  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego;
  • Możliwość rozwoju w ramach Grupy Majster;
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia uzależniona od wyników.

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Dyrektor Działu Zakupów

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • tworzenie i realizacja strategii zakupowej Spółki
  • kształtowanie i wdrażanie standardów oraz procedur dotyczących zakupów
  • budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi dostawcami
  • ocena i optymalny wybór dostawców
  • analizowanie krajowego i międzynarodowego rynku dostaw w celu znalezienia alternatywnych źródeł dostaw
  • bieżąca kontrola rentowności współpracy z poszczególnymi dostawcami
  • negocjowanie warunków umów handlowych pomiędzy dostawcami a Majster Budowlane ABC
  • koordynacja prac zespołu zakupów, coaching, inspirowanie oraz motywowanie do działania
  • tworzenie budżetów zakupowych i sprzedażowych dla poszczególnych kategorii produktowych z uwzględnieniem głównych KPI
  • aktywne uczestnictwo w projektach transformacji cyfrowej

Nasze wymagania

  • doświadczenie w zakupach w segmencie DIY
  • minimum 5 letnie doświadczenie w pracy w firmie handlowej, znajomość modeli franczyzowych będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii zakupowej firmy
  • znajomość technik negocjacyjnych
  • wysoko rozwinięte umiejętności personalne oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • pro aktywność, inicjatywa i samodzielność
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność wnioskowania i rekomendacji
  • dobra znajomości pakietu MS Office
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • czynne prawo jazdy kat. B.
  • gotowość do pracy stacjonarnej poniedziałek-piątek we Włocławku

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • realny wpływ na współtworzenie standardów i rozwiązań
  • prywatną opiekę medyczną
  • szansę współtworzenia nowatorskiego na skalę kraju projektu biznesowego
  • możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Kierownik Merchandisingu

Miejsce pracy: Włocławek

Zakres obowiązków

  • Współtworzenie strategii visual merchandisingowej, standardów zasad i zasad ekspozycji produktów
  • Współpraca z innymi działami i z dostawcami w celu wypracowania standardów prezentacji asortymentu w marketach
  • Przygotowywanie i wdrożenie schematów rozmieszczenia grup produktowych i produktów na planie liniowym w przestrzeni sklepowej dla asortymentu stałego, sezonowego i promocyjnego
  • Naniesienie planów liniowych asortymentu na plan sklepu
  • Tworzenie koncepcji wizualnej dla powierzchni sprzedaży
  • Przygotowywanie manuali, podręczników, informatorów dla sklepów w celu utrzymania jednolitych zasad Visual Merchandisingu
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu Visual Merchandisingu dla pracowników marketów
  • Proponowanie nowych rozwiązań dotyczących prezentacji produktów maksymalizujących ich odsprzedaż, efektywności metra liniowego, czytelności ekspozycji produktów, prezentacji promocji i innych elementów jak np. komunikacja, nawigacja
  • Prowadzenie audytu, sporządzanie raportów w punktach handlowych w ramach realizacji polityki VM w sklepach
  • Współpraca z Działem Operacji w regionach w zakresie stałego podnoszenia poziomu VM

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży DIY mile widziana
  • Doświadczenie w tworzeniu konceptu sklepów, mebli, półek
  • Umiejętność pracy z wieloma różnymi formatami sklepów i ich modularnością
  • Umiejętności pracy w programie ZWCAD lub AUTOCAD
  • Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu oraz pracy na programach do planowania półki
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność wnioskowania i rekomendacji
  • Dobra znajomości pakietu MS Office
  • Kreatywność, poczucie estetyki
  • Umiejętność pracy w zespole oraz budowanie pozytywnych relacji z załogami marketów
  • Dobra organizacja czasu pracy, skrupulatność, samodzielność i dokładność
  • Pozytywne nastawienie, otwartość na zmiany
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Gotowość do częstych podróży służbowych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • Realny wpływ na współtworzenie standardów i rozwiązań
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szansę współtworzenia nowatorskiego na skalę kraju projektu biznesowego
  • Możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Specjalista ds. Konceptu

Miejsce pracy: Włocławek

Zakres obowiązków

  • Nadzór nad spójnością konceptu sklepu w nowych projektach
  • Adaptacja konceptu sklepu dla punktów handlowych o różnych powierzchniach
  • Tworzenie layoutów sklepów
  • Rysowanie planu obiektu z infrastrukturą techniczną i otoczeniem zewnętrznym
  • Nakładanie wymaganych punktów instalacji wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej oraz sieci LAN
  • Nakładanie siatki komunikacji wizualnej i oświetlenia sklepu
  • Przygotowanie specyfikacji różnych stref sklepowych
  • Wspieranie w przygotowaniu specyfikacji wyposażenia sklepu

Wymagania

  • Biegle posługiwanie się programem ZWCAD lub AUTOCAD ( znajomość innych programów do zarządzania powierzchnią mile widziana)
  • Umiejętność pracy z wieloma różnymi formatami sklepów i ich modularnością
  • Min. 2 lata doświadczenia w tworzeniu layoutów powierzchni handlowych
  • Dobra znajomości pakietu MS Office
  • Kreatywność, poczucie estetyki
  • Dobra organizacja czasu pracy, skrupulatność, samodzielność i dokładność
  • Pozytywne nastawienie, otwartość na zmiany i pracę zespołową
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szansę współtworzenia nowatorskiego na skalę kraju projektu biznesowego
  • Możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Jeśli chcesz być częścią jednego z największych projektów ekspansyjnych w Polsce - nie czekaj aplikuj na stanowisko:

Kierownik ds. Ekspansji

Miejsce pracy: Włocławek

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie i realizowanie Ekspansji w kanale nowoczesnym
  • Dokonywanie analizy i opracowanie strategii ekspansyjnej dla podległego regionu
  • Pozyskiwanie nowych Franczyzobiorców
  • Pozyskiwanie nowych lokalizacji pod markety Pszczółka oraz Majster Profi oraz ich weryfikacja pod kątem standardów sieci
  • Przygotowywanie prezentacji i arkuszy inwestycyjnych dotyczących nowych lokalizacji
  • Negocjowanie warunków umów najmu
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z podmiotami związanymi z rynkiem nieruchomości

Nasze wymagania

  • Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w modelu franczyzy – min. 3 lata (warunek konieczny)
  • Posiadasz umiejętności oceny potencjału nowych lokalizacji
  • Masz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
  • Znasz branże handlu materiałami budowlanymi i/lub fmcg
  • Masz doświadczenie w negocjacjach biznesowych
  • Cechuje Ciebie zorientowanie na wynik i Klienta
  • Charakteryzuje Cię duża dojrzałość biznesowa
  • Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, w tym Excel
  • Lubisz pracę z ludźmi, potrafisz motywować do efektywnego działania
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
  • Lubisz pracę w terenie

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szansę współtworzenia nowatorskiego na skalę kraju projektu biznesowego
  • Możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Przed nami bardzo ciekawe wyzwania związane z ambitnymi planami dużego rozwoju i objęcia pozycji czołowej sieci na rynku DIY, dlatego do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego fachowca na stanowisko:

Samodzielna/y Księgowa/y

Miejsce pracy: Włocławek

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie pełnej ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz polityką rachunkowości Spółki,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, dekretacja i księgowanie dokumentów,
  • Naliczanie podatków, sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych (VAT, CIT, raporty JPK, GUS itd.),
  • Współpraca z organami podatkowymi w zakresie dokumentacji Spółki,
  • Monitorowanie zmian w prawie podatkowym i ustawie o rachunkowości oraz przygotowanie do nich Spółki,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz raportów księgowych na potrzeby instytucji zewnętrznych,
  • Samodzielne ustalanie wyniku finansowego Spółki w wybranych okresach sprawozdawczych.

Wymagania

  • Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Samodzielnej Księgowej,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, podatki),
  • Praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podatkowych oraz bilansowych,
  • Samodzielność i pełne zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów,
  • Zdolności analityczne, zorganizowanie i dbałości o szczegóły,
  • Sprawna organizacja swojej pracy i odpowiedzialność za prawidłową i terminową jej realizację,
  • Znajomość systemu informatycznego COMARCH, REWIZOR.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Przed nami bardzo ciekawe wyzwania związane z ambitnymi planami dużego rozwoju i objęcia pozycji czołowej sieci na rynku DIY, dlatego do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego fachowca na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy w kanale Tradycyjnym

Miejsce pracy: Włocławek

Zakres obowiązków

  • Sprzedaż i jej rozwój na podległym terenie
  • Realizowanie polityki handlowej firmy
  • Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z obecnymi oraz nowymi klientami
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i dbanie o wysokie standardy obsługi B2B

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w roli przedstawiciela handlowego w rynku tradycyjnym - preferowane - PH producenta lub hurtowni materiałów budowlanych, sanitarnych lub technicznych
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania trwałych relacji handlowych
  • Mobilność - praca w terenie
  • Samodzielność w działaniu
  • Silna motywacja i nastawienie na wynik
  • Wysokie umiejętności interpersonalne w tym komunikatywność
  • Prawo jazdy kat B
  • Sprawna obsługa narzędzi pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z tradycjami, która dynamicznie się rozwija
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie pasjonatów
  • Ambitną i pełną wyzwań pracę nastawioną na nieustanny rozwój
  • Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość rozwoju w strukturach Grupy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Przed nami bardzo ciekawe wyzwania związane z ambitnymi planami dużego rozwoju i objęcia pozycji czołowej sieci na rynku DIY, dlatego do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego fachowca na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu

Miejsce pracy: Włocławek

Zakres obowiązków

  • Budowanie i poszerzanie pozytywnych relacji z klientami B2B
  • Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług marketingowych oferowanych w sieci
  • Prowadzenie kont firmowych na portalach społecznościowych
  • Obsługa zamówień marketingowych
  • Obsługa dokumentacji związanej z zamówieniami ( faktury)

Wymagania

  • Swoboda w komunikacji telefonicznej
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
  • Odpowiedzialność, terminowość, dokładność i skrupulatność
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Dobra znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Przed nami bardzo ciekawe wyzwania związane z ambitnymi planami dużego rozwoju i objęcia pozycji czołowej sieci na rynku DIY, dlatego do naszego zespołu poszukujemy doświadczonego fachowca na stanowisko:

Kupiec

Miejsce pracy: Włocławek

Zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii podległych kategorii produktowych.
  • Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług oferowanych w sieci.
  • Negocjowanie umów i warunków handlowych z dostawcami.
  • Badanie i analiza rynku DIY pod kątem budowania oferty oraz portfolio dostawców.
  • Planowanie aktywności promocyjnych dla sieci, nadzór i kontrola realizacji oraz wyniku.
  • Nadzór nad jakością, terminowością dostaw i obsługa procesu reklamacji.
  • Analiza ryzyka w procesach związanych z zakupami.

Wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku kupca (najchętniej w DIY).
  • Doświadczenie w handlu i zdolności negocjacyjne.
  • Wykształcenie wyższe – preferowane ekonomiczne lub techniczne.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z pakietem Office.
  • Umiejętność doskonałej organizacji pracy, wyznaczania priorytetów i budowania wewnętrznych i zewnętrznych pozytywnych relacji biznesowych.
  • Orientacja zarówno na klienta jak i na wyniki.
  • Samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja.
  • Lojalność i identyfikowanie się z firmą.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego.
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią marketów, sklepów i składów budowlanych w Polsce pod markami „Pszczółka”, „Majster Profi” i „ Majster Budowlane ABC”. Dynamiczny rozwój to efekt wieloletniego doświadczenia w oparciu o tradycję oraz wdrażania nowoczesnych zasad handlu.

Przed nami bardzo ciekawe wyzwania związane z ambitnymi planami dużego rozwoju i objęcia pozycji czołowej sieci na rynku DIY, dlatego do naszego zespołu poszukujemy pasjonatów handlu i obsługi klienta B2B na stanowisko:

Doradca handlowy

Miejsce pracy: Włocławek

Zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa klientów
  • Budowanie i poszerzanie pozytywnych relacji z klientami B2B
  • Aktywna sprzedaż i realizacja założonych planów sprzedażowych
  • Obsługa zamówień
  • Współpraca z Kierownikami Operacyjnymi oraz innymi działami

Wymagania

  • Swoboda w komunikacji telefonicznej
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
  • Nastawienie na klienta
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Znajomość i umiejętność wykorzystania technik sprzedaży
  • Zdolności analityczne, odpowiedzialność, terminowość, dokładność i skrupulatność
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (w tym Excel)

Oferujemy

  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Ciekawe wyzwania i możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego.
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, wyślij swoje CV na adres rekrutacja@majsterabc.pl