MARKETY PSZCZÓŁKA
DLA KOGO
Właścicielem marketu budowlanego PSZCZÓŁKA może być wyłącznie Partner Grupy Majster, który od minimum dwóch lat prowadzi działalność związaną z handlem materiałami budowlanymi. Właściciel musi jednocześnie znać zasady handlu w branży jak i posiadać doskonałą wiedzę na temat lokalnego rynku.
POTRZEBA RYNKU
W wielu miejscach Polski brakuje nowoczesnych i dobrze zorganizowanych sklepów wielkopowierzchniowych. Grupa Majster wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Markety PSZCZÓŁKA swoim brandem i organizacją doskonale wpisują się w obecne trendy handlu w marketach typu dom i ogród.
MODEL KLIENTA
W marketach PSZCZÓŁKA zakupy zrobi cała rodzina, majsterkowicze jak i wykonawcy. W swoim asortymencie klienci znajdą produkty od zabawek, dekoracji, po farby, narzędzia itp. Różnorodność asortymentu sprawia iż Market PSZCZÓŁKA staje się dla klienta centrum handlowym gdzie spokojnie zaspokoi swoje potrzeby.
WARUNKI OTWARCIA
Aby otworzyć market PSZCZÓŁKĘ należy spełniać następujące warunki:
Dysponowanie powierzchnią handlową od 300 m2.
Punkt zlokalizowany w atrakcyjnej lokalizacji
Parking dla Klientów
Wysokość powierzchni handlowej min. 3,5m
Jeśli nie spełniasz powyższych warunków a są zbliżone skontaktuj się z działem Rebrandingu w celu omówienia adaptacji punktu.
WSPARCIE
Otwierając Market PSZCZÓŁKA mogą Państwo liczyć na pełne wsparcie z zakresu działań marketingu czyli:
Rebrandingu
Działania polegające na dostosowaniu obiektu na zewnątrz do określonych standardów.
Remodelingu
Działania polegające na dostosowaniu powierzchni sprzedażowej w markecie.
Merchandisingu
Działania polegające na wprowadzenie w przestrzeni sprzedażowej systemu oznakowania i wystroju, która wpływa na zachowania klientów w celu podniesienia sprzedaży.
Promocji
Jednym z najistotniejszych działań marketingowych jest promocja marketu i dostępnych w nim produktów. Zakres działań promocyjnych to:
Reklamy telewizyjne
Wydawanie gazetek promocyjnych
Kampanie billboardowe
Imprezy eventowe
Otwarcia
Istotnym wsparciem są również organizowane szkolenia pracowników i pracodawców w zakresie prowadzenia Marketu PSZCZÓŁKA.
KORZYŚCI
- Otwarcie marketu PSZCZÓŁKA to korzyści wizerunkowe jak i handlowe.
- Wizerunek silnej i solidnej marki
- Wizerunek sieci zorganizowanej
- Wzrost marży
- Wzrost sprzedaży
- Wzrost atrakcyjności oferty
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY WSPÓŁPRACĄ I CHCESZ SIĘ ROZWIJAĆ WRAZ Z GRUPĄ MAJSTER PROSIMY O KONTAKT Z DYREKTOREM DZIAŁU EKSPANSJI.
Dariusz Gurtatowski
Dyrektor Działu Ekspansji
tel. 739 212 161
e-mail: dariusz.gurtatowski@majsterabc.pl
Więcej informacji na stronie JAK DOŁĄCZYĆ