Korzystając z serwisu majsterbudowlaneabc.pl, zgadzasz się na urzycie plików cookies. W celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych, serwis majsterbudowlaneabc.pl korzysta z plików cookies. Więcej

MARKETY PSZCZÓŁKA


DLA KOGO

Właścicielem marketu budowlanego PSZCZÓŁKA może być wyłącznie Partner Grupy Majster, który od minimum dwóch lat prowadzi działalność związaną z handlem materiałami budowlanymi. Właściciel musi jednocześnie znać zasady handlu w branży jak i posiadać doskonałą wiedzę na temat lokalnego rynku.

POTRZEBA RYNKU

W wielu miejscach Polski brakuje nowoczesnych i dobrze zorganizowanych sklepów wielkopowierzchniowych. Grupa Majster wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Markety PSZCZÓŁKA swoim brandem i organizacją doskonale wpisują się w obecne trendy handlu w marketach typu dom i ogród.

MODEL KLIENTA

W marketach PSZCZÓŁKA zakupy zrobi cała rodzina, majsterkowicze jak i wykonawcy. W swoim asortymencie klienci znajdą produkty od zabawek, dekoracji, po farby, narzędzia itp. Różnorodność asortymentu sprawia iż Market PSZCZÓŁKA staje się dla klienta centrum handlowym gdzie spokojnie zaspokoi swoje potrzeby.

WARUNKI OTWARCIA

Aby otworzyć market PSZCZÓŁKĘ należy spełniać następujące warunki:

Dysponowanie powierzchnią handlową od 300 m2.

Punkt zlokalizowany w atrakcyjnej lokalizacji

Parking dla Klientów

Wysokość powierzchni handlowej min. 3,5m

Jeśli nie spełniasz powyższych warunków a są zbliżone skontaktuj się z działem Rebrandingu w celu omówienia adaptacji punktu.

WSPARCIE

Otwierając Market PSZCZÓŁKA mogą Państwo liczyć na pełne wsparcie z zakresu działań marketingu czyli:

Rebrandingu

Działania polegające na dostosowaniu obiektu na zewnątrz do określonych standardów.

Remodelingu

Działania polegające na dostosowaniu powierzchni sprzedażowej w markecie.

Merchandisingu

Działania polegające na wprowadzenie w przestrzeni sprzedażowej systemu oznakowania i wystroju, która wpływa na zachowania klientów w celu podniesienia sprzedaży.

Promocji

Jednym z najistotniejszych działań marketingowych jest promocja marketu i dostępnych w nim produktów. Zakres działań promocyjnych to:

Reklamy telewizyjne

Wydawanie gazetek promocyjnych

Kampanie billboardowe

Imprezy eventowe

Otwarcia

Istotnym wsparciem są również organizowane szkolenia pracowników i pracodawców w zakresie prowadzenia Marketu PSZCZÓŁKA.

KORZYŚCI

  • Otwarcie marketu PSZCZÓŁKA to korzyści wizerunkowe jak i handlowe.
  • Wizerunek silnej i solidnej marki
  • Wizerunek sieci zorganizowanej
  • Wzrost marży
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost atrakcyjności oferty

JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY WSPÓŁPRACĄ I CHCESZ SIĘ ROZWIJAĆ WRAZ Z GRUPĄ MAJSTER PROSIMY O KONTAKT Z DYREKTOREM DO SPRAW ROZWOJU SIECI.

Dariusz Gurtatowski
Dyrektor ds. Rozwoju Sieci
tel. 739 212 161
e-mail: d.gurtatowski@majster.net.pl
Więcej informacji na stronie JAK DOŁĄCZYĆ