Korzystając z serwisu majsterbudowlaneabc.pl, zgadzasz się na urzycie plików cookies. W celu prawidłowego świadczenia usług, jak również w celach statystycznych, serwis majsterbudowlaneabc.pl korzysta z plików cookies. Więcej

HISTORIA

1929

Handel materiałami budowlanymi zapoczątkował w latach 20-tych Józef Świec, prowadząc sklep z materiałami malarsko – budowlanymi. Działalność ta jest rozwijana przez kolejne okresy naszej historii.

1984

Wychowany wśród worków z farbą, wnuk Józefa – Piotr Świec podejmuje pracę w firmie dziadka i znacząco przyczynia się do jej rozwoju, co owocuje w kolejnych latach działalności.

1994

Piotr Świec przekształca i rozwija firmę, która pod nową nazwą Atlas Kujawy odnosi kolejne sukcesy. Ciężka praca i zaangażowanie pracowników, oraz współpracowników pozwala na podejmowanie kolejnych inicjatyw w branży budowlanej.

1998

Kolejnym etapem rozwoju firmy, jest budowa grupy zakupowej w województwie kujawsko-pomorskim, do której dołączyło ponad 50 prężnie działających firm. Rozwój sieci wymusza budowę magazynów logistycznych, o powierzchni ponad 3 hektarów i zakupienie ponad 40 Tirów do obsługi rynku.

2004

Rok 2004 nie był udany dla branży budowlanej. Dynamicznie zmieniająca się sytuacja na rynku handlu materiałami budowlanymi, za sprawą rosnącej konkurencji z obcym kapitałem, w bardzo szybkim tempie przejmuje udziały w rynku, na czym tracą duże i małe firmy polskie.

2005

Receptą na zawirowania rynku materiałów budowlanych okazuje się powstanie firmy MAJSTER DEVELOPMENT, która z wielkim impetem wkroczyła w rynek developerski. Do chwili obecnej powstało około 1400 mieszkań, budowanych z największą starannością, co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia.

2016

Handel materiałami budowlanymi, był zawsze stawiany w naszej firmie jako pierwszorzędna działalność. Nasze motto „Wyrośli w tradycji – przygotowani na nowoczesne przemiany, oparte na tradycji i nowoczesnych zasadach handlu” , skłoniło zarząd firmy do podjęcia kolejnych działań. Zbudowany z wysokiej klasy specjalistów zespół, podjął się budowy największej sieci sklepów, marketów i składów budowlanych w Polsce – MAJSTER BUDOWLANE ABC

Inicjatywa ta okazała się również ogromnym sukcesem. W niespełna rok od rozpoczęcia działań w struktury Grupy MAJSTER BUDOWLANE ABC dołącza kilkaset podmiotów. Różnorodność w branży handlu materiałami budowlanymi jakimi charakteryzują się nasi Partnerzy przyczynia się do powstania:

  • Marketów budowlanych PSZCZÓŁKA
  • Składów budowlanych MAJSTER PROFI
  • Sklepów budowlanych MAJSTER BUDOWLANE ABC
  • 2018

    W związku z dynamicznym rozwojem GRUPY MAJSTER BUDOWLANE ABC na przestrzeni ostatnich lat, zrzeszamy blisko 700 PARTNERÓW i otworzyliśmy 15 MARKETÓW BUDOWLANYCH PSZCZÓŁKA, których ilość systematycznie rośnie. W nasze struktury natomiast wchodzi ponad 70 pracowników służących na każdym etapie wdrożeń poszczególnych sektorów.


    GRUPA MAJSTER OBECNIE

    PLANY NA KOLEJNE LATA

    Stale rozwijać wszystkie działalności firm z GRUPY MAJSTER i odnosić kolejne sukcesy, które zapiszą się w naszej bogatej historii. Nasz cel to rozwój i budowa silnej marki polskiej, w oparciu o ludzi z którymi wspólnie kreujemy przyszłość. Chcemy służyć Naszym Klientom i tworzyć wizerunek oparty na zaufaniu i poszanowaniu wspólnych partnerskich interesów. Stwórz wraz z nami nową historię polskiego handlu materiałami budowlanymi.

    NASZ CEL


    ROZWÓJ I BUDOWA SILNEJ POLSKIEJ MARKI

    Chcemy służyć Naszym Partnerom, tworzyć wizerunek oparty na zaufaniu i poszanowaniu wspólnych partnerskich interesów. Stwórz wraz z nami nową historię polskiego handlu materiałami budowlanymi.

    ROZWÓJ

    Partnerstwo, wzajemne zaufanie i zrozumienie to dla nas priorytety w codziennym kontakcie z Partnerami. Dokonaliśmy już razem bardzo wiele… lecz jeszcze wiele przed nami. Ciągła intensywna praca, rozwój oferty i poszukiwanie kolejnych dróg dla osiągnięcia wspólnych sukcesów pozwoli naszej Grupie stać się największą organizacją w Polsce.

    NASZA MISJA

    Każdego dnia pracujemy z Partnerami, by na bazie doświadczeń kreować i dostarczać najlepsze rozwiązania na polskim rynku budowlanym. Dzięki temu wspólnie z NASZYMI PARTNERAMI możemy się rozwijać. Wykorzystując naszą wiedzę oraz doświadczenie w handlu materiałami budowlanymi podnosimy wydajność każdego punktu partnerskiego. Kreujemy przez to wzrost i rozwój polskiego handlu.

    POLITYKA JAKOŚCI

    Mamy świadomość, że przyszłość naszej firmy zależy od umiejętności zaspokojenia potrzeb i oczekiwań Partnerów. W celu polepszenia naszej pozycji w stosunku do konkurencji firma MAJSTER BUDOWLANE ABC przyjęła politykę integracyjną, zapewniającą dostarczanie na rynek produktów w korzystnych cenach i najwyższej jakości. Nadrzędnym celem jest dążenie do zaspokajania stale rosnących wymagań klientów w zakresie wysokiej jakości, legalności i bezpieczeństwa oferowanych produktów. Tak określona Polityka sprzedażowa nakierowana jest na KLIENTA i jego zadowolenie. Stwórz wraz z nami nową historię polskiego handlu materiałami budowlanymi.

    JAK DZIAŁAMY

    Poniżej przedstawiamy Państwu etapy wdrożenia Partnera w struktury sieci MAJSTER BUDOWLANE ABC

    ETAP 1

    Umowa

    Podpisanie umowy odbywa się w siedzibie Partnera i rozpoczyna procedurę wdrożenia punktu. Nasz Dział Rozwoju Sieci pozostaje do Państwa dyspozycji. W celu podpisania umowy prosimy o kontakt z Dyrektorem ds. Rozwoju Sieci

    Dariuszem Gurtatowskim

    tel. 739 212 161

    d.gurtatowski@majster.net.pl

    ETAP 2

    Brand

    Określenie sektora Punktu jakimi są: MARKET BUDOWLANY PSZCZÓŁKA, PROFESJONALNE SKŁADY BUDOWLANE MAJSTER PROFI, SKLEP BUDOWLANY MAJSTER BUDOWLANE ABC Na tym etapie przygotowane są wizualizacje rebrandingu według określonych standardów dla poszczególnych sektorów. Rebrandig obiektu jest nieodłączną częścią budowy największej sieci zakupowej w kraju. W sprawach wizualizacji prosimy kontaktować się z Dyrektorem Marketingu

    Panem Przemysławem Januszewskim

    tel. 733 382 393

    p.januszewski@majster.net.pl

    ETAP 3

    Remodeling

    Kolejnym etapem są działania remodelingowe mające na celu dostosowania powierzchni sprzedażowej do panujących trendów z zakresu handlu. Wspieramy cały proces wdrożenia nowoczesnych rozwiązań systemowych w zakresie tworzenia nowoczesnej półki marketowej. W sprawach wdrożenia prosimy kontaktować się z Specjalistą ds. Remodelingu

    Panem Przemysławem Sobiechowskim

    tel. 785 704 647
    p.sobiechowski@majster.net.pl

    ETAP 4

    Platforma zakupowa

    Następnym krokiem jest dostęp do platformy zakupowej, na którą wprowadzi Państwa delegowany opiekun. Na platformie dostępne będą takie informacje jak:

    • PRODUKTY
    • WARUNKI HANDLOWE
    • CENY

    ETAP 5

    Wspólna praca

    Raz w tygodniu wraz z naszym doradcą rozpoczniecie Państwo proces projekcji ceny. Dzięki wspólnej pracy osiągniemy najlepsze warunki handlowe jak i najniższą cenę.

    ETAP 6

    Szkolenia

    Proponujemy Państwu udział w szkoleniach produktowych oraz interpersonalnych. Szkolenia dedykowane dla właścicieli firm oraz pracowników.

    KORZYŚCI ZE WSPPÓŁPRACY

    W związku ze stale zmieniającym się rynkiem handlu materiałami budowlanymi i pogarszającymi się wynikami ekonomicznymi w sektorze handlu tradycyjnego podjęliśmy inicjatywę zbudowania największej sieci sklepów, składów budowlanych i marketów wielkopwierzchniowych w kraju. Wynikiem naszych działań są wymierne korzyści naszych Partnerów od pierwszych dni uczestnictwa w Grupie Majster.

    Współpraca z Grupą Majster to wymierne korzyści:

    • Przejrzystość finansowa
    • Wiarygodność
    • Możliwość rozwoju
    • Współdecydowanie o kierunkach rozbudowy
    • Wsparcie w prowadzeniu firmy

    WYRÓŻNIAMY SIĘ MIĘDZY INNYMI:

    • niskimi kosztami modernizacji, pozwalającymi zaadaptować nowe punkty do obowiązujących standardów
    • nasze działania prowadzone są etapami, w przeciwieństwie do konkurencji, która agresywnie i natychmiastowo wymaga zmian wizerunkowych.
    • nasi specjaliści negocjują w Waszym imieniu najlepsze ceny, co skutkuje wysoką rentownością
    Dołączając do Nas zyskujecie nowy wizerunek, który przyciąga uwagę klientów. Proces transformacji wszystkich elementów marki, takich jak oferowane produkty i usługi, jakość obsługi prowadzony jest pod okiem naszych ekspertów. Najmocniejszą stroną Partnerstwa jest także siła marketingowa oparta na nowoczesnych metodach sprzedażowych:
    • INTERNET MARKETING
    • OUTBOUND MARKETING
    • EVENT MARKETING
    • ATL
    • BTL
    • MARKETING PRODUKTOWY (BRAND MARKETING)
    • MARKETING ANALITYCZNY
    • B2B MARKETING
    • PUBLIC RELATIONS (PR)
    WSZYSTKIE TE DZIAŁANIA WZMACNIAJĄ ŚWIADOMOŚĆ NASZEJ MARKI I BUDUJĄ WIĘZI Z KONSUMENTAMI.