29-30/01/2024 – PIERWSZA GRUPA UCZESTNIKÓW ROZPOCZYNA AKADEMIĘ LIDERÓW SPRZEDAŻY MAJSTER


Moduł 1. Sesja 1

Uczestnicy: Właściciele i kierownicy sprzedaży z Pszczółek oraz przedstawiciele Centrali bezpośrednio współpracujących z naszymi Partnerami.
Atmosfera: Pełna mobilizacja i gotowość do wymiany doświadczeń i zdobywania wiedzy w obszarze efektywnego zarządzania sprzedażą i obsługą Klienta.
Prowadzący: Dyrektor szkoleń MBABC oraz przedstawiciele trzech Dostawców przygotowanych do przedstawienia praktycznych aspektów współpracy w ramach sieci, prezentacji produktów i ich wykorzystania.
Produkty: Dziesiątki elektronarzędzi, farb, wałków, próbników, wierteł, tarcz, narzędzi ręcznych i innych akcesoriów dla majsterkowiczów.
Start: Zaczynamy od wystąpień Dostawców: Prochem Farby i Vander Elektronarzędzia. Ten kto spodziewa się klasycznych produktowych prezentacji, może poczuć się zawiedziony. Zarówno Prochem Farby reprezentowany przez Pawła Jończyka i Marka Rysaka jak Vander Elektronarzędzia, o którym opowiadają Łukasz Asyngier i Dawid Migut, robią zdecydowanie więcej!

Doskonałe przygotowanie merytoryczne, przyjazne i partnerskie nastawienie, praktyczne ćwiczenia, dają szansę przekonania się, że produkty, które proponują są nie tylko wysokiej jakości, ale również ich użytkowanie jest proste i przyjemne.
Zmobilizowani jakością wystąpień Dostawców, startujemy z modułem Sprzedaż.
Historia „Joshiego”, potrzeby dzisiejszych Klientów i sposoby budowania unikalnych doświadczeń wynikających z wizyt w sklepach, a dodatkowo aspekty związane z efektywną komunikacją i sprawnością budowania koszyka zakupowego Klienta, w pełni wypełniają nasz czas do końca szkolenia.
Dzień drugi rozpoczynamy od spotkania z Dostawcą PS.Trading.
Ten wieloletni Partner naszej sieci po raz kolejny udowadnia jak bardzo profesjonalnie i świadomie rozwija się i buduje swoja pozycję biznesową.
Bardzo cieszy Nas nie tylko otwartość na dalszą współpracę z MBABC, ale też zdecydowane działania zmierzające w stronę jej zacieśnienia.
Wystąpienie Pana Rafała Jaczyńskiego i jego zespołu zwieńczone zostaje pokazem produktów, który wywołuje pozytywne poruszenie wśród uczestników.
A po wystąpieniu PS Trading, wracamy do aspektu sprzedażowego.
Tym razem w odsłonie tego co wspiera naszą skuteczność a co może ją ograniczać.
Analizujemy procesy komunikacyjne i sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji tak by zapewnić odpowiedni szacunek dla klientów i nas samych. Łączymy się z naszym ekspertem od danych cyfrowych i analityki, Danielem Kwiecińskim, żeby usłyszeć jak pracować z raportami i jak je wykorzystywać, aby wspierać codzienne działania w markecie. Na koniec szkolenia jeszcze pigułka wiedzy dotycząca NLP w sprzedaży i trening praktyczny polegający na zastosowaniu omawianych wcześniej technik w rozmowach z Klientami.
To było naprawdę mocne doświadczenie.
Wkrótce relacje z kolejnych spotkań w ramach Akademii Liderów Sprzedaży MBABC.
Zapraszamy do śledzenia naszych szkoleniowych doświadczeń.